مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-13اقتصادي

تغییر شیوه خرید در پساکرونایی


نظرسنجی انجام شده در بریتانیا حاکی از آن است که 80 درصد از مصرف کنندگان پوشاک از پرو لباس در فروشگاه ها پس از برداشتن محدودیت ها اجتناب می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی نظرسنجی انجام شده در بریتانیا حاکی از آن است که 80 درصد از مصرف کنندگان پوشاک از پرو لباس در فروشگاه ها پس از برداشتن محدودیت ها اجتناب می کنند.

به نقل از نیوز، در بسیاری از کشورها محدودیت های مرتبط با کروناویروس کاهش یافته است و افراد به فعالیت عادی خود بازگشته اند، اما طراحان و فروشندگان مد در حال حاضر با مشکلات بزرگی مواجه هستند، از جمله اینکه افراد تمایلی به پرو لباس در فروشگاه ها ندارند.

نتایج بررسی ها حاکی از آن است که بعد از برداشتن محدودیت ها، از هر پنج مصرف کننده، چهار نفر تمایلی برای پوشیدن لباس در فروشگاه ندارد و این موضوع باعث شده تا فروشندگان لباس بعد از شروع فعالیت های عادی، نگران باشند.

در حدود 45 درصد از افراد انتظار دارند تا شیوه خرید در یک تا دو سال آینده تغییر کند، 64درصد از آنان انتظار دارند خرید کمتری داشته باشند، اما در هنگام خرید هزینه بیشتری پرداخت کنند و 57 درصد هم معتقدند، در هنگام خرید حضوری، باید از رعایت بهداشت و موارد مرتبط با سلامتی آگاهی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شیوه خرید در پساکرونایی

تغییر شیوه خرید در پساکرونایی