مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-13سياسي

آغاز فاز اول مرمت خانه تاریخی «امام علی نژاد» کرمان


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از آغاز فاز اول مرمت خانه تاریخی امام علی نژاد کرمان خبر داد.

- ایسنا/کرمان معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از آغاز فاز اول مرمت خانه تاریخی امام علی نژاد کرمان خبر داد.

مجتبی شفیعی با اشاره به اینکه خانه تاریخی امام علی نژاد در مالکیت بخش غیر دولتی است، افزود: مرمت این بنای تاریخی با تامین اعتبار ازمحل طرح های مشارکت در مرمت بخش غیردولتی آغاز شده است.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اظهار کرد: طرح مذکور به منظور حمایت از مالکان و بهره برداران از ابنیه تاریخی و ترغیب و تشویق آنها برای حفظ و صیانت از میراث تاریخی و فرهنگی در دستور کار وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قرار گرفته است.

شفیعی تصریح کرد: خوشبختانه این اداره کل توانسته از همین محل به تعدادی از مالکان ابنیه تاریخی که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده اند کمک کند و پیش بینی می شود در سال جاری نیز بتوان از این محل پروژه های بیشتری را به صورت مشارکتی اجرایی کرد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: بناهایی که در قالب طرح مذکور مورد مرمت قرار می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز اول مرمت خانه تاریخی «امام علی نژاد» کرمان

آغاز فاز اول مرمت خانه تاریخی «امام علی نژاد» کرمان