مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-13پزشكي

جراحی های پیوند پوست؛ پرکاربردترین موارد زالودرمانی


متخصص طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: زالو درمانی در جراحی های پیوندهای پوست، و درمان زخم های دیابتی و کنترل درد های مفصلی موثر است.

- مرتضی مجاهدی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، از کاربرد زالو درمانی جهت استفاده در جراحی های پیوند پوست، تسریع بهبود زخم های مزمن، کنترل درد و بهبود حرکت مفصلی در بیماران مبتلا به آرتروز خبر داد.

*مزایای زالودرمانی وی با بیان اینکه  زالو درمانی یکی از درمان های طبیعی است که در طول تاریخ مورد توجه بشر بوده و مکاتب طبی مختلف از این روش در درمان برخی از بیماری ها استفاده می کردند، افزود: در سال های اخیر محافل علمی و مراکز تحقیقاتی کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی توجه ویژه ای به این روش طبیعی کرده و در بخش های مختلف خصوصا بخش های جراحی بیمارستان های کشورهای مذکور از این روش استفاده می شود.

متخصص طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه مقالات فراوانی در مورد اثر بخشی این روش طبیعی در درمان بعضی از بیماری ها در مجلات معتبر پزشکی چاپ شده است که برخی از آنها در سایت مزاج قابل دسترسی است، گفت: یکی از پرکاربردترین موارد زالو درمانی استفاده در جراحی های پیوند پوست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی های پیوند پوست؛ پرکاربردترین موارد زالودرمانی

جراحی های پیوند پوست؛ پرکاربردترین موارد زالودرمانی