مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-13اقتصادي

سوله های ورزشی کرج در شرایط بحرانی پاسخگوی اسکان موقت شهروندان هست


سوله های ورزشی ایجاد شده در کرج در زمان بحران تاب آوری لازم برای اسکان موقت شهروندان را دارد.

- ایسنا/البرز شهردار کرج گفت: سوله های ورزشی ایجاد شده در کرج در زمان بحران تاب آوری لازم برای اسکان موقت شهروندان را دارد.

علی کمالی زاده روز شنبه 24 خرداد در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه هفت شهرداری کرج به ارزش 450 میلیارد ریال اظهار کرد: بر اساس طرح تفضیلی یکسری معابر و شریان های شهری تعریف شده است که باید هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی یکی از اقدامات مهم بر اساس طرح تفضیلی شهر کرج را ادامه بلوار انقلاب تحت عنوان بلوار مصطفی خمینی شمالی عنوان کرد و گفت: در این راستا با انجام پروژه مذکور حدفاصل بلوار موذن تا انتهای بلوار شهید مصطفی خمینی به طول 2.

5 کیلومتر به بهره برداری رسید.

شهردار کرج بیان کرد: احداث این بلوار در منطقه هفت شهرداری کرج گامی موثر در کاهش ترافیک بلوار اشتراکی شمالی و همچنین ایجاد یک دسترسی مناسب برای شهرک مسکونی بهارستان و کوثر در آن محدوده است.

وی در مورد افتتاح سوله سالن ورزشی با کارکرد سوله بحران در منطقه هفت کرج که امروز به بهره برداری رسید، افزود: در راستای ساخت و سازهای ورزشی و در جهت رفع کمبود سرانه ورزشی کرج این مجموعه ایجاد شده است، شورای شهر کرج نیز با تصویب بودجه به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوله های ورزشی کرج در شرایط بحرانی پاسخگوی اسکان موقت شهروندان هست

سوله های ورزشی کرج در شرایط بحرانی پاسخگوی اسکان موقت شهروندان هست