مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-13بين الملل

گاردین: قتل جورج فلوید برای همه یک نقطه عطف بود به جز ترامپ


یک روزنامه انگلیسی در یادداشتی از واکنش دونالد ترامپ در قبال اعتراضات آمریکایی ها به قتل «جورج فلوید» شهروند سیاه پوست انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه روزنامه گاردین امروز (شنبه) در یادداشتی به قلم دیوید اسمیت نوشت، قتل جورج فلوید نقطه عطفی برای همه به غیر از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا تبدیل شده است.

  در این یادداشت آمده است، ترامپ، که به ندرت از سوی حزب خود و مردم آمریکا کنار گذاشته شده، اکنون کمتر کسی برای او احترام قائل است و از دستورات او پیروی می کند.

  گاردین در ادامه این یادداشت نوشت، برخی رؤسای جمهور آمریکا از فرصت استفاده کرده و به جنبش ها واکنش نشان می دادند.

اما در زمانی که مردم آمریکا روی ترامپ حساب باز کرده بودند، او ظاهراً سوژه اشتباه را در زمان اشتباه برای مخاطبان ملی خود انتخاب کرد.

  روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز پنجشنبه نوشت، ترامپ به طور روز افزونی مانند بازمانده ای از آثار فرهنگی است که نه تنها از معترضان چپ گرا در خیابان ها بلکه از برخی از طرفداران میانه روی سیاسی خود، متحدان جمهوری خواه و همچنین رهبران نظامی دولت خود جدا شده است.

  گاردین در این یادداشت نوشت، ناآرامی هایی که به دلیل قتل جورج فلوید و چهار دهه بردگی، تبعیض و ناعدالتی در آمریکا به وجود آمد، به وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: قتل جورج فلوید برای همه یک نقطه عطف بود به جز ترامپ

گاردین: قتل جورج فلوید برای همه یک نقطه عطف بود به جز ترامپ