مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-13اقتصادي

سهم بخش کشاورزی از اشتغال سیستان و بلوچستان بیش از 16 درصد است


رییس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: سهم بخش کشاورزی از اشتغال سیستان و بلوچستان بیش از 16 درصد و سهم ارزش افزوده بخش کشاورزی در تولید ناخالص داخلی این استان بیش از 22 درصد است.

- غلام حیدر زورقی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان سیستان و بلوچستان بیش از 16 درصد و سهم ارزش افزوده بخش کشاورزی در تولید ناخالص داخلی این استان بیش از 22 درصد است وی افزود: تحقق اهداف توسعه پایدار بخش کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان با عنایت به منابع آبی محدودی که در اختیاراست وابسته به مدیریت صحیح در مصرف منابع آبی و گسترش سیستم های نوین آبیاری در سطح است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در هفته جهاد کشاورزی 182 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در این استان به بهره برداری می رسد، افزود: 1960 خانوار از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها در بخش های شیلات، عشایر، آبخیزداری، تولیدات گیاهی و تولیدات دامی افتتاح می شود، تصریح کرد: با افتتاح این طرح ها برای قریب به 13 هزار نفر اشتغال ایجاد می شود و اعتبار مورد نیاز این طرح ها از محل منابع استانی، ملی، تسهیلات بانکی و آورده شخصی تأمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بخش کشاورزی از اشتغال سیستان و بلوچستان بیش از 16 درصد است

سهم بخش کشاورزی از اشتغال سیستان و بلوچستان بیش از 16 درصد است