مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 03:502020-06-13دانش

شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه تربیت مدرس تا سه هفته دیگر تصمیم گیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس در نشست شورای دانشگاه گفت: بر اساس اعلام دولت مبنی بر بازگشایی دانشگاه ها از 17 خردادماه، - رییس دانشگاه تربیت مدرس درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه گفت: هیات رییسه دانشگاه طی سه هفته آینده در خصوص شیوه های برگزاری امتحانات به صورت مجازی و حضوری تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس در نشست شورای دانشگاه گفت: بر اساس اعلام دولت مبنی بر بازگشایی دانشگاه ها از 17 خردادماه، دانشگاه تربیت مدرس این امر را با یک گام محتاطانه در خصوص دروس عملی دانشجویان دکتری آغاز کرد که شامل دانشجویان بومی و تهرانی و هم دانشجویان خوابگاهی می شود.

رییس دانشگاه تربیت مدرس افزود: در این راستا معاونت آموزشی و معاونت دانشجویی موارد بهداشتی و آموزشی را به دانشکده ها ابلاغ کردند و روسای دانشکده ها نیز باید در این زمینه نظارت کنند تا این امر با جدیت صورت گیرد و کلاس های عملی برگزار شود.

احمدی تصریح کرد: در صورتی که این روال بدون مشکل و بدون مشاهده موارد بیماری انجام شود، برای دروس عملی دوره کارشناسی ارشد نیز طی سه هفته آینده برنامه ریزی خواهیم کرد که با حضور در دانشگاه دروس عملی خود را به انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه تربیت مدرس تا سه هفته دیگر تصمیم گیری می شود

شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه تربیت مدرس تا سه هفته دیگر تصمیم گیری می شود