مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 03:502020-06-13اقتصادي

پرداخت دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به 523 نیازمند یزدی


مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان برای ازدواج مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان برای ازدواج مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

محمد شجاعان با اشاره به کمک های کمیته امداد برای کمک به ازدواج آسان و تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت، گفت: این نهاد سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان برای ازدواج مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

وی با اشاره به پرداخت کمک هزینه ازدواج به 523 نیازمند یزدی، افزود: طی این مدت 280 مورد کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، 106 مورد کمک هزینه برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار، 52 مورد هدیه ازدواج برای کمک به امر ازدواج پسران تحت حمایت و 85 مورد کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند پرداخت شد.

شجاعان گفت: این نهاد همچنین سال گذشته 746 مورد لوازم ضروری زندگی ازجمله یخچال، بخاری، اجاق گاز، آبگرمکن و کولر به ارزش 373 میلیون تومان تهیه و به مددجویان تحت حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به 523 نیازمند یزدی

پرداخت دو میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به 523 نیازمند یزدی