مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-13بين الملل

صباح زنگنه: خروج آمریکایی ها از عراق یکی از پیامدهای شهادت سردار سلیمانی است


یک کارشناس مسائل بین المللی تأکید کرد: خروج آمریکایی ها از عراق یکی از پیامدهای شهادت سردار سلیمانی است - یک کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به توافق دولت عراق با آمریکایی ها برای خروج از نیروهای آمریکایی از عراق، گفت: شهادت سردار سلیمانی برای کسی که این جنایت را مرتکب شده پیامدهای بسیاری داشت.

خروج آمریکایی ها از عراق یکی از پیامدهای شهادت سردار سلیمانی است.

صباح زنگنه در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص توافق امنیتی و اقتصادی دولت عراق با مقامات آمریکایی، اظهار داشت: در حقیقت آنچه که اتفاق افتاد یک گفت و گو بین تعدادی از مقامات وزارجه خارجه عراق و مقامات وزارت خارجه عراق بود و هنوز به مرحله مذاکره نرسیده است؛ بلکه بیشتر هر طرف نکاتی که به نظرش مهم می آمده را مطرح کرده است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به اینکه بیانیه صادر شده تأکید بر مشترکات و اهمیت رابطه عراق با آمریکا و استحکام و گسترش آن بوده است، افزود: قرار است این گفت و گوها ادامه پیدا کند و برای یک توافق با ابعاد روشن تر در آینده زمینه سازی شود؛ آن هم موکول به سفر نخست وزیر عراق به آمریکا می شود.

وی تأکید کرد: مهمترین بخش بیانیه صادر شده پس از گفت و گوی مقامات عراقی و آمریکایی بخش امنیتی است که باید برای خروج نیروهای آمریکایی، و یا به تعبیر پارلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباح زنگنه: خروج آمریکایی ها از عراق یکی از پیامدهای شهادت سردار سلیمانی است

صباح زنگنه: خروج آمریکایی ها از عراق یکی از پیامدهای شهادت سردار سلیمانی است