مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 03:152020-06-12اقتصادي

مشکل تملک اراضی پروژه چهار خطه شهرکرد- بروجن به لردگان حل شد


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال  و بختیاری گفت: اعتبار مورد نیاز برای تملک اراضی  قطعه فرادنبه از پروژه شهرکرد- بروجن به لردگان  به طور کامل اختصاص یافته بود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال  و بختیاری گفت: اعتبار مورد نیاز برای تملک اراضی  قطعه فرادنبه از پروژه شهرکرد- بروجن به لردگان  به طور کامل اختصاص یافته بود، اما به علت برخی مشکلات اجتماعی تملک به تعویق افتاده بود، اما خوشبختانه تملک به صورت کامل انجام شد.

حسینعلی مقصودی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تملک اراضی قطعه فرادنبه پروژه چهار خطه شهرکرد- بروجن به لردگان، اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای تملک اراضی این قطعه از پروژه به طور کامل اختصاص یافته بود، اما به علت برخی مشکلات اجتماعی تملک به تعویق افتاد، اما خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته هزینه خرید به حساب مالکان واریز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: هزینه چند مالکی که برای دریافت وجه مراجعه نکردند به حساب دادگاه واریز شد و اکنون تمامی اراضی به طور کامل تملک شد و عملیات اجرایی این قطعه از سر گرفته می شود.

وی در خصوص زمان آغاز به کار عملیات اجرایی سه راهی غیرهمسطح هفشجان، توضیح داد: در چند روز آینده مناقصه ای برای جذب پیمانکار برگزار می شود و پس از جذب پیمانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تملک اراضی پروژه چهار خطه شهرکرد- بروجن به لردگان حل شد

مشکل تملک اراضی پروژه چهار خطه شهرکرد- بروجن به لردگان حل شد