مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 02:252020-06-12اقتصادي

هر ثانیه یک مترمکعب آب از سد گاوشان وارد کرمانشاه می شود


به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه، هم اکنون در هر ثانیه یک مترمکعب آب از سد گاوشان برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه وارد مدار بهره برداری می شود.

- هر ثانیه یک مترمکعب آب از سد "گاوشان" وارد کرمانشاه می شود ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه، هم اکنون در هر ثانیه یک مترمکعب آب از سد گاوشان برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه وارد مدار بهره برداری می شود.

بهرام درویشی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه خط اضطراری آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان هم اکنون در مدار است، گفت: در حال حاضر در هر ثانیه یک مترمکعب و در هر شبانه روز 86 هزار و 400 مترمکعب آب از محل این سد برای شهر کرمانشاه تامین می شود.

وی ادامه داد: در صورتی که نیاز باشد، هم اکنون ظرفیت تامین دو برابر این میزان یعنی تا دو مترمکعب آب در ثانیه از سد گاوشان را داریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه خط اضطراری سد گاوشان بخش قابل توجهی از منبع تامین آب شهر کرمانشاه را به خود اختصاص می دهد، خاطرنشان کرد: البته منابع دیگری از جمله چاه های میان دربند را نیز برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه داریم که در اختیار شرکت آب و فاضلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ثانیه یک مترمکعب آب از سد گاوشان وارد کرمانشاه می شود

هر ثانیه یک مترمکعب آب از سد گاوشان وارد کرمانشاه می شود