مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 18:402020-06-12سياسي

واکنش یک امام جمعه به طرح ازدواج اجباری


امام جمعه اسالم در واکنش به خبر طرح ازدواج اجباری گفت: کاش بعضی به جای ازدواج اجباری، به فکر اشتغال و مسکن اجباری بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ امام جمعه اسالم بیان کرد: ای کاش بعضی ها به جای ازدواج اجباری، به فکر اشتغال و مسکن اجباری هم بودند.

با این حرف های خام و نپخته نمی شود جلوی فساد را گرفت.

محمدجواد باقری ارومی، امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) به بیان ویژگی ها و شرایط دوران امامت ایشان پرداخت.

وی گفت: بهره بردن از دوران ضعف و زوال بنی امیه برای راه اندازی مکتب بزرگ علمی و در عین حال حفظ اقتدار امامت و نپذیرفتن حکومت جائر عباسی از بزرگترین سیاست های امام صادق(ع) بود.

باقری با اشاره به پیام تشکر مقام معظم رهبری از کارکنان و خدمه نفتکش های ایرانی که سوخت مورد نیاز کشور ونزوئلا را پس از طی دهها روز مسیر دریایی به آن کشور رسانده بودند گفت: این اقدام موفقیت آمیز نشانه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بود و نشان داد که هیچ ابرقدرتی جرأت تعرض به جمهوری اسلامی را در هیچ جای دنیا ندارد.

خطیب جمعه اسالم با اشاره به آشوبها و درگیری های پیش آمده در ایالات متحده آمریکا در پی قتل فجیعانه یک سیاه پوست به دست پلیس آمریکا عنوان کرد: این نشانه اوج نفرت مردم جهان از آمریکاست که امروزه این نفرت به داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یک امام جمعه به طرح ازدواج اجباری

واکنش یک امام جمعه به طرح ازدواج اجباری