مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 16:152020-06-12سياسي

همکاری ضعیف بیمارستان امام خمینی آبادان در پذیرش بیماران کرونایی


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از همکاری ضعیف بیمارستان امام خمینی (ره) آبادان در پذیرش بیماران کرونایی انتقاد کرد.

- آبادان- رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از همکاری ضعیف بیمارستان امام خمینی (ره) آبادان در پذیرش بیماران کرونایی انتقاد کرد.

به گزار ش خبرگزاری مهر ، شکرالله سلمان زاده اظهار کرد: با وجود اینکه در شورای تأمین آبادان مصوب شده بود که در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در پذیرش بیماران مبتلا به کووید – 19، بیمارستان امام خمینی (ره) به عنوان بیمارستان معین دوم همکاری خود را به شکل کامل آغاز کند اما امروز شاهد هستیم که این بیمارستان تنها 30 تخت را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده است.

وی افزود: تأکید هرروزه ما این است که دانشکده علوم پزشکی آبادان با توجه به بار بالای ابتلاء به کووید – 19 در روزهای گذشته، به تنهایی توان مقابله را با این اپیدمی ندارد و در این بین پایبند نبودن مجموعه هایی مثل نفت به مصوبات قبلی، شرایط را برای ما به مراتب سخت تر می کند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه گفت: اگر بیمارستان نفت نسبت به مصوبات شورای تأمین شهرستان مقید نباشد مجبور می شویم که بیمارستان شهید بهشتی را به عنوان بیمارستان معین دوم به کار بگیریم که این موضوع تبعات زیادی را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ضعیف بیمارستان امام خمینی آبادان در پذیرش بیماران کرونایی

همکاری ضعیف بیمارستان امام خمینی آبادان در پذیرش بیماران کرونایی