مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 11:502020-06-12بين الملل

پشیمانی و عذرخواهی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به دلیل همراهی با ترامپ


رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا از اینکه در جریان اعتراض ها در نزدیکی کاخ سفید ترامپ را تا یک کلیسا همراهی کرده به شدت پشیمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، همراهی ژنرال مایک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا با دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور تا کلیسای سنت جان در نزدیکی کاخ سفید اعتراض ها و انتقادهایی مبنی بر دخالت ارتش در امور سیاسی این کشور به دنبال داشت.

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز گذشته- پنجشنبه - یازدهم ژوئن در سخنرانی مراسم افتتاحیه دوره آموزشی جدید دانشگاه دفاع ملی که از طریق ویدیو برگزار شد به این مساله پرداخت و از حضورش در آنجا اظهار پشیمانی کرد.

آقای میلی گفت: همیشه تلاش کنید با احساس تان از موقعیت ها آگاه باشید، به عنوان رهبران ارشد هر کاری انجام می دهید زیر ذره بین هستید و من هم از این وضعیت مصون نیستم.

همانطور که بسیاری از شما هفته گذشته پیامدهای عکس من را در میدان لافایت دیدید، این یک مباحثه ملی درباره نقش ارتش در جامعه مدنی برانگیخت.

من نباید آنجا حضور می یافتم، حضور من در آن لحظه و در آنجا، برداشتی از دخالت ارتش در سیاست داخلی به وجود آورد، به عنوان یک افسر با لباس نظامی این یک اشتباه بود که من از آن درس گرفتم، صمیمانه امیدوارم که همه ما از چنین مواردی بیاموزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشیمانی و عذرخواهی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به دلیل همراهی با ترامپ

پشیمانی و عذرخواهی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به دلیل همراهی با ترامپ