مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 11:402020-06-12اقتصادي

32 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان مازندران توزیع شد


بیش از 32 هزار سبد حمایتی و بهداشتی به ارزش 104 میلیارد ریال در دوران همه گیری کرونا توسط خیران و سازمان های مردم نهاد توزیع شده است.

- فرزاد گوهردهی در گفتگو با خبرنگار مهر خیرین را بازوان توانمند بهزیستی در پیشبرد اهداف محرومیت زدایی دانست و افزود: اقلام تهیه شده از طریق مشارکت های مردمی و بهزیستی مازندران در میان مددجویان و معلولین، پرسنل ادارات و مراکز تحت نظارت بهزیستی، کودکان کار و خیابانی و اهالی مناطق آسیب پذیر توزیع می شود.

مدیر کل بهزیستی مازندران در تشریح خدمات خیرین و سازمان های مردم نهاد استان در پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا با اشاره به توزیع 9 هزار و 543 سبد غذایی در دوران کرونا به ارزش بیش از 18 میلیارد و 539 میلیون ریال گفت: در همین راستا تعداد 73 کارگاه فعال گروهی و خانگی با بکارگیری توانمندی های 180 تن از اعضای جامعه هدف بهزیستی اعم از بانوان سرپرست خانوار و توانخواهان اقلام مورد نیاز در این زمینه را تولید کردند.

مدیر کل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: ماسک، گان، شیلد و البسه بیمارستانی عمده محصولات تولیدی این کارگاه ها است و دستکش، مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح، وسایلی مثل تب سنج و پالس اکسیمتر نیز از محل مشارکت های مردمی خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان مازندران توزیع شد

32 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان مازندران توزیع شد