مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-12سياسي

تصویب قوانینی برای باز شدن گِروه های کور اقتصادی


امام جمعه زیراب سوادکوه با انتقاد از مجلس ششم و دهم شورای اسلامی خواستار تصویب قوانینی برای باز شدن گِروه های کور اقتصادی شد.

- حجت الاسلام محمد زمان رضایی در خطبه های نماز جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به چندین ماه وقفه در برگزاری نماز عبادی و سیاسی جمعه بواسطه کرونا و با شکر به درگاه خداوند برای برگزاری اولین نماز جمعه بعد از شیوع کرونا در شهر زیراب آن را امتحانی برای همه دانست و از همه اقشار تشکر و برای شهدای کادر درمان که در جبهه سلامت خوش درخشیدند طلب مغفرت کرد.

امام جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه کادر درمان کشور به اذعان سازمان بهداشت جهانی نمره بسیار مطلوبی در این میدان گرفتند، خاطرنشان کرد: بسیجیان، پاسداران، فرهنگیان، جوانان و بازاریان در این میدان بودند و توانستند یک همدلی و مهرورزی را به نمایش بگذارند و نقاشی زیبایی را در تاریخ ایران نقش بستند.

وی از همدلی و همدردی مردم ایران در کرونا تقدیر و بااشاره به سخاوتمندی، در کنار هم بودن و با هم مبارزه کردن مردم در ایام کرونا، به سخن امام راحل مبنی بر وحدت کلمه اشاره کرد و گفت: با وحدت کلمه هر مشکلی را می توان آسان کرد و در ایام کرونا این همدلی در کشور ما رقم خورد و ملائکه این زیبایی را دیدند و از انسان بودن انسان ها لذت بردند و مفهوم انسانیت معنا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قوانینی برای باز شدن گِروه های کور اقتصادی

تصویب قوانینی برای باز شدن گِروه های کور اقتصادی