مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-12بين الملل

فیسبوک: لفاظی های خشونت آمیز ترامپ در این شبکه اجتماعی «منزجرکننده» هستند


مدیریت فیسبوک در پاسخ به اعتراض کارکنانش علیه عدم حذف پیام خشونت آمیز رییس جمهور آمریکا بیان داشت، این سخنان منزجرکننده هستند اما فیسبوک تلاش می کند تا حد ممکن آزادی بیان را حفظ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی انتشار نامه سرگشاده از سوی شماری از دانشمندان آمریکایی خطاب به مارک زاکربرگ بنیان گذار و مدیر شبکه اجتماعی فیسبوک، این شرکت وعده داد با نابرابری نژادی مقابله خواهد کرد.

  به نوشته نشریه نیوز ویک ، 143 دانشمند آمریکایی که از فیسبوک بودجه دریافت می کنند روز یکشنبه در نامه ای به زاکربرگ و همسرش پریسیلا چان بیان داشتند با توجه به اعلامیه این شرکت، عدم حذف پیام دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درباره حمایت از شلیک به افراد شرکت کننده در اعتراضات ضدنژادپرستی، غیراخلاقی محسوب می شود.

مدیریت فیسبوک در پاسخ به این نامه نوشت: به خاطر لفاظی های تفرقه افکنانه و آتش افروزانه رییس جمهور ترامپ در برهه ای که ملت ما به شدت نیاز به همبستگی دارد، شخصاً مانند خود شما، شوکه و منزجر شدیم .

شرکت توییتر چندی پیش پیام تهدیدآمیز ترامپ علیه معترضان را سانسور کرد و بر روی آن برچسب اخطار قرار داد اما فیسبوک از چنین امکاناتی برخوردار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیسبوک: لفاظی های خشونت آمیز ترامپ در این شبکه اجتماعی «منزجرکننده» هستند

فیسبوک: لفاظی های خشونت آمیز ترامپ در این شبکه اجتماعی «منزجرکننده» هستند