مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-12سياسي

استقرار بخشداری چغادک در هفته دولت


فرماندار بوشهر از استقرار بخشداری چغادک در هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عباس جمشیدی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بوشهر اظهار داشت: با وجود اینکه دولت سال گذشته علاوه بر کرونا با ویروس تحریم نیز روبرو بود اما این شرایط مانع از اجرای پروژه های زیرساختی مهم در این شهرستان نشده است.

فرماندار بوشهر افزود: با توجه به اینکه در سال پایانی دولت تدبیر و امید قرار داریم تلاش می شود متناسب با اعتبارات موجود و  براساس اولویت های هر منطقه پروژه های مورد نیاز مردم اجرا شود.

جمشیدی ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید کارهای زیرساختی قابل توجهی در شهرستان بوشهر انجام شد که با توجه به پروژه های اجرا شده و در حال اجرا آینده روشنی را می توان برای این شهرستان پیش بینی کرد.

فرماندار بوشهر تخصیص 140 میلیارد ریال اعتبار در بخش فاضلاب بافت قدیم بوشهر، تأسیس بومگردیهای مختلف و احیای بافت قدیم را از جمله کارهای زیرساختی اجرا شده در این شهرستان است.

وی افزود: در شرایطی که کرونا مشکلات و خسارتهایی را  به دنبال داشت اما به ما یادآوری کرد که در حوزه پدافند غیر عامل باید گامهایی برداشته شود در همین راستا اورژانس هسته ای بوشهر از اولویتهای این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بخشداری چغادک در هفته دولت

استقرار بخشداری چغادک در هفته دولت