مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-12فرهنگي

فراز و فرود فرهنگ و هنر انقلابی در خوزستان


چند فعال فرهنگی و هنری در خوزستان نفس می کشند؟ چه آثار فاخری در این حوزه ها تولید شده است؟ اصلا فرهنگ و هنر انقلابی چگونه در استان ما تعریف شده که هنوز نتوانسته ایم به خروجی چشمگیری برسیم؟ در این میزگرد به پاسخ این سوالات پرداخته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، لازمه ی تکامل عالم، جنگ بین اهل حق و اهل باطل است و واماندگان و اهل تقاعد نمی توانند نقاب صلح و سلم را بهانه ی نشستن و در خانه ماندن کنند ، پست جدید صفحه مجازی شهید آوینی را لایک می کنم و اینگونه اوج فعالیت فرهنگی را برای استانم رقم می زنم.

اما ناخودآگاه وجدانم این سوال های بی جواب را با خودش مرور می کند: چند فعال فرهنگی و هنری در خوزستان نفس می کشند؟ چه آثار فاخری در این حوزه ها تولید شده است؟ اصلا فرهنگ و هنر انقلابی چگونه در استان ما تعریف شده که هنوز نتوانسته ایم به خروجی چشمگیری برسیم؟  این میزگرد با دعوت حجت الاسلام میلاد امینی موحد، مستندساز خوزستانی، علیپور، شاعر آیینی و ایوب حسین سنگی، فیلم ساز و فعال فرهنگی خوزستان در دفتر خبرگزاری فارس برگزار شد به جواب این سوالات رسیدیم که مشروح آن را در زیر می خوانید:   لاریزاده: آنچه از مطالبه گری که باید در حوزه فرهنگی استان اتفاق بیفتد چشمگیر نیست و نیازمند پررنگ تر شدن است؛ اشخاصی که فعال فرهنگی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز و فرود فرهنگ و هنر انقلابی در خوزستان

فراز و فرود فرهنگ و هنر انقلابی در خوزستان