مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-12فرهنگي

تالار «محراب» از 15 تیر آغاز به کار می کند/ اجرا با 50 درصد ظرفیت


مدیر تالار محراب از فعالیت مجدد این مجموعه تئاتری با اجرای نمایش «بدنبال بخت» به کارگردانی احمد دهقان از 15 تیرماه خبر داد.

- مدیر تالار محراب از فعالیت مجدد این مجموعه تئاتری با اجرای نمایش بدنبال بخت به کارگردانی احمد دهقان از 15 تیرماه خبر داد.

مهرداد کوروش نیا مدیر تالار محراب درباره زمان از سرگیری فعالیت های این مجموعه تئاتری در شرایط کرونایی موجود، به خبرنگار مهر گفت: جدول اجراهای تالار محراب تا پایان سال جاری بسته شده و قرار بود که نمایش ها از ابتدای فروردین ماه امسال اجراهای خود را آغاز کنند اما شرایط کرونا باعث شد تا مجموعه با تعطیلی 4 ماهه مواجه شود که البته برای تمام سالن های تئاتر ایران شرایط رخ داد.

وی ادامه داد: مجدداً با گروه های نمایشی جلساتی را برگزار کردیم و به توافق رسیدیم تا از 15 تیر به صورت منظم اجراهای تئاتری در سالن های کوچک و بزرگ تالار محراب آغاز شود.

بر اساس این برنامه ریزی قرار است از 15 تیر نمایش بدنبال بخت نوشته داوود فتحعلی بیگی با کارگردانی احمد دهقان در سالن بزرگ مجموعه محراب روی صحنه برود.

کوروش نیا با اشاره به اینکه اجراهای تالار محراب با توجه به پروتکل های بهداشتی با ظرفیت 50 درصد سالن روی صحنه می روند، درباره گلایه و انتقادهای مطرح شده برخی هنرمندان تئاتر درباره مناسب نبودن اجرای یک اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار «محراب» از 15 تیر آغاز به کار می کند/ اجرا با 50 درصد ظرفیت

تالار «محراب» از 15 تیر آغاز به کار می کند/ اجرا با 50 درصد ظرفیت