مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 18:052020-06-11حوادث

مصدومیت شش نفر در ارسنجان بر اثر انفجار گاز و سانحه جاده ای


بر اثر انفجار گاز و سانحه جاده ای، شش نفر در ارسنجان مصدوم شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارسنجان، بر اثر انباشته شدن گاز و جرقه برق در یک منزل مسکونی واقع در شهرک امام خمینی (ره) ارسنجان یک نفر مصدوم شد که به وسیله نیروهای امدادی و مردمی به بیمارستان ولی عصر (عج) این شهرستان منتقل و مورد مداوا قرار گرفت.

مسئول اورژانس ارسنجان با اشاره به این حادثه اظهار داشت: انفجار به حدی بود که درب منزل از جا کنده شده و به بیرون پرتاب می گردد.

حسن نعمتی افزود: در اثر پرتاب درب منزل مذکور به یک خودرو که جلو منزل پارک بوده خساراتی وارد و همچنین اشیاء داخل منزل بر اثر موج انفجار به بیرون از ساختمان پرتاب می شود.

 وی همچنین از حوادث ترافیکی در جاده های این شهرستان خبر داد و بیان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و دو دستگاه سواری پراید و سمند در جاده ارسنجان به مرودشت در پیچ معروف به سید خلیل پنج نفر مصدوم شده و جهت مداوا به بیمارستان ولی عصر عج ارسنجان انتقال یافتند.

نعمتی اظهار داشت: طی این دو حادثه نیروهای اورژانس، آتش نشانی، پلیس، عوامل راهداری و حمل ونقل جاده ای در محل حضور یافته و به کمک مصدومان می پردازند.

مسئول اورژانس ارسنجان با اشاره به اینکه وضعیت یکی از مجروحان وخیم اعلام شده است، گفت: علت حوادث امروز ارسنجان توسط ارگان های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت شش نفر در ارسنجان بر اثر انفجار گاز و سانحه جاده ای

مصدومیت شش نفر در ارسنجان بر اثر انفجار گاز و سانحه جاده ای