مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 17:552020-06-11سياسي

حضور بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در آذربایجان غربی مایه مباهات است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حضور بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد علوی را در استان مایه مباهات خوانده و گفت: فعالیت های این بنیاد می تواند کمک مهمی برای پیشرفت و توسعه استان داشته باشد که امیدواریم در حوزه های دینی نیز با ساخت خانه های عالم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار با مدیر عامل بنیاد علوی ضمن قدردانی از تلاش های این بنیاد در استان به ضرورت محرومیت زدایی در کشور و سازندگی در بخش های مختلف دینی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی اشاره کرده و اظهار داشت: بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای  انقلابی توانسته اند در طول سال های گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه محرومیت زدایی انجام دهند که امیدواریم تداوم این کارها را در  کشور شاهد باشیم.

وی به اقدامات بنیاد مستضعفان در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرده و گفت: بنیاد مستضعفان در ایام  شیوع این ویروس توانست اقدامات شایسته ای انجام دهد و دیدگاه مناسبی در بین مردم ایجاد کرده که باید این دیدگاه و اعتماد مردمی به عنوان یک پشتوانه بزرگ و سرمایه مهم اجتماعی به خوبی حفظ و تقویت شود.

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود به  ظرفیت های بالقوه در استان آذربایجان غربی اشاره و خاطرنشان کرد: شهرهای محرومی مانند چالدران  و تکاب می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در آذربایجان غربی مایه مباهات است

حضور بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در آذربایجان غربی مایه مباهات است