مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 16:052020-06-11حوادث

بخت گشایی با پرداخت 70 میلیون ریال


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری زن دعانویسی که به بهانه بخت گشایی از دختران دم بخت کلاه برداری می کرد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان اظهار داشت: ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاه برداری  از آنان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، زنی دعانویس و رمال به بهانه بخت گشایی، دختران دم بخت را جذب کرده و مبالغ قابل توجهی را از آنان اخذ و با این شیوه از آنان کلاه برداری می کرده است.

وی تصریح کرد: ماموران پس از تکمیل تحقیقات با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل فرد مذکور شده و ضمن دستگیری متهم،  اقلام و ادوات مربوط به رمالی و دعانویسی را کشف کردند.

ترکیان با بیان اینکه تا کنون 2 نفر از شاکیان به پلیس آگاهی  مراجعه کردند گفت: این افراد در تحقیقات صورت گرفته عنوان کردند که برای بخت گشایی، هر کدام مبلغ 70 میلیون ریال به متهم پرداخت کرده بودند که فرد مذکور پس از دریافت وجه دیگر پاسخگوی آنان نبوده است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف صریح زن دعانویس و رمال به بزه انسابی خود گفت: در این خصوص پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخت گشایی با پرداخت 70 میلیون ریال

بخت گشایی با پرداخت 70 میلیون ریال