مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 15:552020-06-11اقتصادي

راکد ماندن پرداخت تسهیلات 140 هکتار طرح گلخانه ای در استان همدان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از راکد ماندن پرداخت تسهیلات برای 140 هکتار طرح گلخانه ای در بانک کشاورزی خبر داد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی موضوع را پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظاهر پور مجاهد عصر پنج شنبه در مراسم تجلیل از برترین های بخش کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه جوانان استان همدان برای 140 هکتار طرح های گلخانه ای پرونده تکمیل کرده اند و از ابتدای اسفند در بانک کشاورزی منتظر دریافت تسهیلات خود هستند، خطاب به میهمان ویژه این مراسم گفت: انتظار پیگیری ویژه در این خصوص را از شما داریم.

ظاهر پورمجاهد با تأکید بر اینکه کشاورزی پایه توسعه کشور است، گفت: شعار ما از ابتدای انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بوده که استقلال تنها در سایه امنیت غذایی ایجاد می شود که این امر در بخش کشاورزی است.

وی بابیان اینکه کشاورزان یک فرمانده و سرباز خط مقدم هستند و باید مشکلات آنها را برطرف کنیم، گفت: امسال در سال جهش تولید 64 پروژه تعریف شده که محرک بخش اقتصادی است و در آنها به تشکل های اقتصادی بها داده شده است.

پور مجاهد با بیان اینکه ورود تشکل ها به کارها موجب حذف واسطه ها می شود از اعلام آمادگی فردی برای سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان در شهرستان تویسرکان خبر داد و افزود: این شخص اعلام آمادگی کرده پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راکد ماندن پرداخت تسهیلات 140 هکتار طرح گلخانه ای در استان همدان

راکد ماندن پرداخت تسهیلات 140 هکتار طرح گلخانه ای در استان همدان