مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 13:102020-06-11اقتصادي

شیراز در منابع و موقعیت کتابخانه ها با شرایط استاندارد فاصله دارد


معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی، گفت: بنای کتابخانه ها، شاداب سازی، منابع و موقعیت کتابخانه ها در شیراز هنوز با شرایط فاصله دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی به همراه هادی آشتیانی، مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، عصر پنجشنبه در سفری به شهر شیراز با حضور در 10 کتابخانه عمومی این شهر از روند بازگشایی کتابخانه ها در فاز نخست، فعالیت های ترویجی و فرهنگی کتابداران و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در کتابخانه های عمومی بازدید و با کتابداران دیدار و گفت و گو کرد.

رمضانی با تصریح اینکه سفر به شیراز، نخستین سفر رسمی معاون نهاد بعد از دوران کرونا به استان ها است، گفت: هدف از این بازدید بررسی وضعیت کتابخانه ها، بازدید و پیگیری روند بازگشایی و اطلاع از شرایط کتابخانه های عمومی است.

وی تأکید کرد: پس از حدود 3 ماه تعطیلی اجباری، کتابخانه های عمومی کشور در فاز نخست بازگشایی شدند.

تقاضا و درخواست مردمی برای بازگشایی کامل وجود دارد و به صورت جدی مطالبه ای است تا کتابخانه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و تأیید ستاد ملی کرونا به روند عادی خود بازگردند.

رمضانی با اشاره به اینکه در دوران بیماری با همراهی کتابداران تلاش شد که فعالیت های کتابخوانی متوقف نشود، عنوان کرد: هدف اصلی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز در منابع و موقعیت کتابخانه ها با شرایط استاندارد فاصله دارد

شیراز در منابع و موقعیت کتابخانه ها با شرایط استاندارد فاصله دارد