مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-11حوادث

دستگیری حفار غیرمجاز حین حفاری در فولادمحله مهدیشهر


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از دستگیری یک حفار غیر مجاز در روستای فولادمحله شهرستان مهدیشهر خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از دستگیری یک حفار غیر مجاز در روستای فولادمحله شهرستان مهدیشهر خبر داد.

سرهنگ ابوالقاسم کربلایی غلامی امروز 22 خرداد 99 با اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام گزارش مردمی در زمینه حفاری غیر مجاز در بخش هایی از روستای فولادمحله، یگان حفاظت شهرستان مهدیشهر با هماهنگی پاسگاه فولادمحله به محل مذکور اعزام و یک نفر از حفاران غیر مجاز را در حین حفاری دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این حفار غیر مجاز از استان های مجاور و با هدف به دست آوردن اشیای عتیقه اقدام به حفاری غیر مجاز در این منطقه کرده بود.

سرهنگ کربلایی افزود: متهم پس از دستگیری برای تشکیل پرونده قضایی و ادامه رسیدگی به پاسگاه فولاد محله منتقل شد.

او گفت:هموطنان و دوست داران میراث فرهنگی می توانند گزارش های خود را با اطمینان از حفظ امانت داری به سامانه خبری یگان حفاظت آثار تاریخی استان سمنان با شماره تلفن 31705 اعلام کنند تا نیروهای یگان حفاظت در کمترین زمان پس از تأیید صحت و سقم گزارش و با هماهنگی نیروی انتظامی و دستور قضایی به محل مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری حفار غیرمجاز حین حفاری در فولادمحله مهدیشهر

دستگیری حفار غیرمجاز حین حفاری در فولادمحله مهدیشهر