مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-11اقتصادي

اینجا غیزانیه نیست؛ مردم دبه به دوش د ر20 کیلومتری تهران


مردم حسن آباد فشافویه شهرستان ری در 20 کیلومتری پایتخت در کنار بزرگترین شهرک صنعتی کشور با مشکل آب دست و پنجه نرم می کنند و باید آب بخرند و با دبه آب شرب خود را تأمین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فارس نوشت: در هفته های گذشته جنوبی ترین شهر استان تهران قریب با مشکل کاهش فشار آب مواجه شدند، البته مردم شهر حسن آباد فشافویه پیش از این ها با مشکل کیفیت نامطلوب آب دست و پنجه نرم می کردند اما دیگر نبود آب آشامیدنی در شهر، تاب تحمل را از مردم سلب کرده بود.

حالا مردم این شهر با ثبت سوژه ای در سامانه فارس من یا عنوان (مشکل فشار آب فشافویه حل شود) خواستار بهبود این وضعیت برای همیشه شدند.

مشکل کمبود آب در حسن آباد سال هاست دامن گیر مردم جنوبی ترین شهر استان تهران است.

علی احمدی یکی از شهروندان اهل اینجاست که از افت فشار گلایه می کند، او می گوید: سال هاست ما با مشکل کمبود مواجهیم و هر سال وعده حل این مشکل را می شنویم.

آقای خراسانی از مشکل کیفیت آب در حسن آباد گلایه می کند می گوید: چون آب شهر از چاه های اطراف تأمین می شود کیفیت آب بسیار پایین است خانم حسنی زن میانسالی است که برای خرید آب به خیابان آمده است و می گوید هر گالن آب بعد از گران شدن بنزین به 3 هزار تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا غیزانیه نیست؛ مردم دبه به دوش د ر20 کیلومتری تهران

اینجا غیزانیه نیست؛ مردم دبه به دوش د ر20 کیلومتری تهران