مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 07:502020-06-11سياسي

حمایت از تقویت فعالیت های فرهنگی در شهرستانها در اولویت قرار دارد


رییس حوزه هنری استان کردستان بر برنامه ریزی واحد های تخصصی حوزه هنری استان از روند توسعه فعالیت های فرهنگی در شهرستان ها با رویکرد جهش تولید در سال جاری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، امین مرادی در نشست شورای طرح و برنامه حوزه هنری استان کردستان به منظور بررسی برنامه های پیشنهادی دفتر حوزه هنری بیجار، توجه جدی واحدهای تخصصی بر شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای هنری در سطح استان به عنوان یک دستور کار اجرایی در جهت جهش در رونق تولید هنر در استان را خواستار شد.

رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: یکی از اهداف تأسیس دفاتر شهرستانی حوزه هنری تقسیم عادلانه امکانات فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم توسعه فرهنگی در استان است.

وی دفتر حوزه هنری بیجار را یک پتانسیل بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: در سطح کشور تنها 5 استان دارای دفتر شهرستانی می باشند که فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در شهرستان بیجار با گذشت چند سال از فعالیت بسیار چشمگیر بوده است.

مرادی احداث سینما آزادی بیجار و گالری مهر را از ثمرات حضور حوزه هنری در شهرستان بیجار و حمایت های رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دکتر نصراللهی زاده عنوان کرد و گفت: حمایت مسئولین شهرستان و تقویت حوزه هنری می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تقویت فعالیت های فرهنگی در شهرستانها در اولویت قرار دارد

حمایت از تقویت فعالیت های فرهنگی در شهرستانها در اولویت قرار دارد