مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-11دانش

کی نژاد: سابقه اساتید حق التدریس برای جذب آن ها در دانشگاه ها امتیاز دارد


محمدعلی کی نژاد رییس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد آیین نامه جذب اعضای هیئت علمی و امتیاز برای جذب اساتید حق التدریس گفت: - رییس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره امتیاز اساتید حق التدریس برای جذب شدن در دانشگاه ها به عنوان عضو هیئت علمی توضیح داد.

محمدعلی کی نژاد رییس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد آیین نامه جذب اعضای هیئت علمی و امتیاز برای جذب اساتید حق التدریس گفت: شورای آموزشی دانشگاه ها طبق دسته بندی این گروه از اساتید برای آنها برنامه ریزی می کند.

کی نژاد ادامه داد: اولین گروه دانشجویان دانشگاه هایی هستند که طبق مقطع تحصیلی شان برای تدریس صلاحیت پیدا می کنند و گروه دوم اساتید سایر دانشگاه ها هستند که نیازی به طرح در شورای آموزشی ندارند.

رییس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: گروه دیگر افرادی هستند که دانشجوی تحصیلات تکمیلی و دانشگاهی نیستند و می توانند در دستگاه های اجرایی مشغول به کار شوند، برای این گروه به ازای هر سالی که در دانشگاه حداقل 12 واحد تدریس کنند، یک واحد افزایش حقوق داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی نژاد: سابقه اساتید حق التدریس برای جذب آن ها در دانشگاه ها امتیاز دارد

کی نژاد: سابقه اساتید حق التدریس برای جذب آن ها در دانشگاه ها امتیاز دارد