مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-11اجتماعي

احیای قلعه باستانی بندبن قاسم آباد


فرماندار رودسر با بیان اینکه قلعه بندبُن قاسم آباد به عنوان آثار باستانی قابلیت احیا دارد، گفت: این اثر باستانی می تواند مانند قلعه رودخان یک قطب گردشگری برای استان و شهرستان باشد.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر با بیان اینکه قلعه بندبُن قاسم آباد به عنوان آثار باستانی قابلیت احیا دارد، گفت: این اثر باستانی می تواند مانند قلعه رودخان یک قطب گردشگری برای استان و شهرستان باشد.

حسین اسمعیل پور امروز در مراسم رونمایی از لوح ثبتی کوه سماموس، اظهار کرد: برای حفظ این اثر طبیعی برنامه هایی تعریف شده که با همکاری محیط زیست، منابع طبیعی، بخشداری و اداره کل ورزش و جوانان در دستورکار قرار دارد.

فرماندار رودسر افزود: به دنبال اثر گذاری مکتوب در حوزه سماموس هستیم و در این راستای فراخوانی هم اعلام شده تا کسانی که عکس، شعر، مقاله، تحقیق و.

مربوط به سماموس کار کرده اند برای ما ارسال کنند تا در یک کتاب جمع آوری شود.

وی ادامه داد: معتقدم هنرهای بومی برخواسته از تعامل قیل و قال، اندیشه و خیال، مشیت و معیشت، دنیا و دین هستند که منجربه خلق آثار فاخر می شوند و ریشه در فرهنگ و تمدن مردم دارند.

اسمعیل پور با بیان اینکه چادرشب بافی قاسم آباد یک اعتبار جهانی برای شهرستان رودسر است علاوه بر این دیگر آثار صنایع دستی هم در شهرستان وجود دارد که در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای قلعه باستانی بندبن قاسم آباد

احیای قلعه باستانی بندبن قاسم آباد