مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-11اقتصادي

بیش از 3 هزار خودروی ناوگان برون شهری خوزستان نیازمند نوسازی اند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: 3 هزار و 250 دستگاه خودرو از ناوگان حمل و نقل بین شهری استان خوزستان مشمول طرح نوسازی هستند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: 3 هزار و 250 دستگاه خودرو از ناوگان حمل و نقل بین شهری استان خوزستان مشمول طرح نوسازی هستند.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان، اظهار کرد: در خوزستان 3 هزار و 250 خودرو از ناوگان حمل و نقل برون شهری، مشمول طرح نوسازی هستند.

وی با اشاره به فعالیت 13 هزار و 564 دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل خوزستان، افزود: از این تعداد، یک هزار و 292 دستگاه خودرو عمر 21 تا 30 سال دارند.

بهرامی نیا گفت: در مجموع، یک هزار و 925 دستگاه خودرو از ناوگان حمل و نقل برون شهری استان خوزستان دارای عمر 31 تا 50 سال هستند که باید نسبت به نوسازی آنها اقدام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به عمر 50 ساله 33 خودروی ناوگان حمل و نقل برون شهری استان، بیان کرد: متقاضیان واردات ناوگان جدید می توانند با مراجعه به سایت http://rmto.

ir در بخش نوسازی و توسعه ناوگان، با توجه به شرایط مندرج نسبت به ثبت نام در سایت اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 هزار خودروی ناوگان برون شهری خوزستان نیازمند نوسازی اند

بیش از 3 هزار خودروی ناوگان برون شهری خوزستان نیازمند نوسازی اند