مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-11سياسي

ضرورت اصلاح نظام اداری در استان سمنان/ حذف کپی مدارک شناسایی


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با تأکید بر لزوم اصلاح نظام اداری در استان گفت: حذف کپی مدارک شناسایی از سیکل اداری در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن سعدالدین صبح پنجشنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه موضوع اصلاح نظام اداری در استانداری و فرمانداری ها به صورت برش استانی برای اجرا به دفاتر کل ستادی استانداری محول شده است و این امر به عنوان یک ضرورت در سال جاری پیگیری می شود، اظهار داشت: عدم هماهنگی وزارتخانه ها و سازمان های ملی با یکدیگر، عدم همخوانی برنامه ها، عدم به روزرسانی اطلاعات، فراهم نبودن بستر توسعه دولت الکترونیک ازجمله موارد و مشکلات موجود در بحث اصلاح نظام اداری است.

وی با اشاره به اینکه توسعه دولت الکترونیک یکی از نیازهای اصلی و اساسی کشور است، افزود: در بحبوحه شیوع بیماری کرونا شاهد بودیم دولت از این بستر برای ارائه خدمات مطلوب به صورت غیرحضوری و مجازی استفاده کرد که در استان نیز از این بستر استفاده بسیار مطلوبی صورت گرفت.

اجرای طرح افزایش انگیزه و بهره وری کاری با مشارکت کارکنان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با تأکید بر اینکه نیاز است تا تسریع در توسعه دولت الکترونیک برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح نظام اداری در استان سمنان/ حذف کپی مدارک شناسایی

ضرورت اصلاح نظام اداری در استان سمنان/ حذف کپی مدارک شناسایی