مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-11ورزشي

استفاده از ظرفیت شورای اجتماعی محلات همدان در راستای رونق کسب و کار


رییس سازمان فرهنگی شهرداری همدان بااشاره به راه اندازی شورای اجتماعی محلات همدان گفت: ظرفیت این شوراها در راستای رونق کسب و کار استفاده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله وجدی هویدا صبح پنج شنبه در افتتاحیه بازارچه های دست آفرین خوشه میناکاری با اشاره به فعال شدن کسب و کار در فرهنگسرای ولایت اظهار کرد: یکی از مهم ترین فرهنگسراهای همدان که به صورت تخصصی در یک موضوع ورود کرده فرهنگسرای کسب و کار ولایت است.

وی افزود: این فرهنگسرا در راستای رونق تولیدات خانگی به شوراهای اجتماعی محلات متصل شده که از این ظرفیت در محلات دیگر همدان نیز استفاده می شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه هر محله باید در زمینه کسب و کار فعال شود، بیان کرد: برنامه ریزی به نحوی است که در هر محله یک شغل خانگی فعال شود تا همانطور که در گذشته محلات قدیم همدان با مشاغل خود شناخته می شدند هویت محلات از نظر مشاغل را احیا کنیم.

وجدی هویدا با اشاره به اینکه خوشه های کسب و کار در فرهنگسرای کسب و کار ولایت فعال شده و روند تولید محصولات تا فروش را به شکل تعاونی دنبال می کند، گفت: محصولات خانگی و صنایع دستی در بازارچه های محلی که با کمک شورای اجتماعی محلات برای عرضه محصولات ایجاد می شود، ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت شورای اجتماعی محلات همدان در راستای رونق کسب و کار

استفاده از ظرفیت شورای اجتماعی محلات همدان در راستای رونق کسب و کار