مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-11اقتصادي

282 پرونده برای متخلفان کالای قاچاق در یزد تشکیل شد


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد از تشکیل 282 پرونده برای متخلفان قاچاق در سال گذشته در استان یزد خبر داد.

- محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال گذشته در راستای اجرای برنامه های نظارتی این سازمان در رابطه با قاچاق کالا و ارز، از 13 هزار و 441 مورد بازرسی انجام شده، 282 پرونده به ارزش بالغ بر یک میلیارد و 596 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی افزود: میزان کشفیات کالای دخانی در یزد طی این مدت بالغ بر 138 هزار مورد بوده که در قالب 115 فقره پرونده به ارزش بیش از 571 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد همچنین از انجام 605 مورد بازرسی در قالب گشت مشترک کشف کالای قاچاق خبر داد و گفت: انجام گشت های مشترک با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی افزود: بازرسان این سازمان ضمن هماهنگی با اتحادیه ها، ادارات شهرستان های تابعه، نمایندگان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعزیرات حکومتی، مجامع امور صنفی و اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی نسبت به برگزاری گشت های مشترک در راستای کنترل و نظارت بر کالا و خدمات اقدام و با دریافت نظرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

282 پرونده برای متخلفان کالای قاچاق در یزد تشکیل شد

282 پرونده برای متخلفان کالای قاچاق در یزد تشکیل شد