مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-11سياسي

اشتغال جوانان تکاب باید اولویت دستگاه های اجرایی باشد


فرماندار تکاب با بیان اینکه مهمترین دغدغه و نگرانی جوانان این شهرستان بیکاری و نداشتن شغل است گفت: اشتغال جوانان باید اولویت دستگاه های اجرایی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود زمانی صبح پنجشنبه در در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان افزود: سیاست گذاری اصلی مدیریت اجرایی این شهرستان در ساماندهی امور جوانان ایجاد اشتغال است و بر این اساس به دنبال شناسایی ظرفیت های اشتغال و جذب و حمایت از سرمایه گذاری هستیم.

وی بیان کرد: در این زمینه در چند ماه اخیر اقدامات مناسبی از جمله سرمایه گذاری های اشتغال زا برای جوانان با احداث سردخانه و بوم گردی بین راهی و تلاش برای احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد از جمله کارخانه سنگ بُری در روستای گنبد و احداث واحد بسته بندی و فرآوری عسل طبیعی انجام شده است.

فرماندار تکاب با بیان اینکه با ایجاد بازارچه بانوان در این شهرستان فرصت های جدید اشتغال برای جوانان فراهم شد، اظهار داشت: در زمینه اوقات فراغت جوانان، علاوه بر تفریح های سالم و نیازهای آموزشی، کاهش آسیب های اجتماعی، بهبود وضعیت نشاط اجتماعی و ایجاد ظرفیت های جدید اشتغال از سوی ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال جوانان تکاب باید اولویت دستگاه های اجرایی باشد

اشتغال جوانان تکاب باید اولویت دستگاه های اجرایی باشد