مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-11اجتماعي

400 کیلومتر عملیات خط کشی محورهای آذربایجان غربی اجرایی می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 400 کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارسلان شکری با اشاره به خط کشی 400 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری افزود: 200 کیلومتر از این مقدار به صورت امانی و توسط ماشین آلات و پرسنل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی صورت گرفته است.

وی گفت: محور ارومیه - سرو، ارومیه - تبریز، نقده - پیرانشهر و پلدشت - جلفا از مهمترین محورهای استان را شامل می شوند که در این مدت به صورت امانی خط کشی شده اند.

شکری اظهار کرد: نزدیک به 200 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان نیز از ابتدای سال جاری تاکنون به صورت پیمانکاری خط کشی شده اند که محورهای ایواوغلی - ماکو، یولاگلدی-ماکو - بازرگان، ارومیه - اشنویه و نقده - پیرانشهر از جمله این محورها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: خط کشی محورهای مواصلاتی یکی از فاکتورهای مهم ایمنی در جاده هاست که با توجه به سیاست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جهت ایمنی محورها و کاهش تصادفات این فاکتور همواره جزو اولویت های این اداره کل بوده و به صورت مستمر پیگیری و انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 کیلومتر عملیات خط کشی محورهای آذربایجان غربی اجرایی می شود

400 کیلومتر عملیات خط کشی محورهای آذربایجان غربی اجرایی می شود