مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-11سياسي

مسئولان بهبود وضعیت حقوقی پرستاران را در دستور کار خود قرار دهند


بیش از پیش نسبت به رفع مشکلات پرستاران توجه داشته باشند و برنامه ریزی لازم برای بهبود وضعیت حقوقی پرستاران را در دستور کار خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت رییسه نظام پرستاری استان یزد با اشاره به اینکه شیوع کرونا دوران امتحان بزرگی بود، اظهار داشت: کادر درمانی و پرستاری ما در این ایام بسیار خوب عمل کردند و در زمانی که پرستاران دیگر کشورها از کار خود فرار می کردند، در ایران شاهد مجاهدت های این کادر بودیم.

وی افزود: در ایران پرستاران و پزشکانی داشتیم که در کنار تخت بیماران خود مبتلا به این ویروس شدند اما حاضر نبودند کار خود را ترک کنند و شاهد جهادی بسیار بزرگ از آنها بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: در کنار کادر پرستاری، اقشار مختلف گروه های جهادی از جمله روحانیون هم به میدان آمدند و برای مبارزه با این ویروس و خدمت رسانی به بیماران به صورت شبانه روزی تلاش کردند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه بسیاری از طلاب در طول ایام کرونا شبانه روزی در حال خدمت بودند، عنوان کرد: روحانیون بسیاری در این ایام در هر کاری از حضور در بیمارستان و تأمین مایحتاج پرستاران و بیماران تا حضور در خیابان ها برای ضدعفونی کردن معابر و اماکن و تولید ماسک و تغسیل اموات کرونایی حضور و فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان بهبود وضعیت حقوقی پرستاران را در دستور کار خود قرار دهند

مسئولان بهبود وضعیت حقوقی پرستاران را در دستور کار خود قرار دهند