مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-11اقتصادي

ریزش 70 درصدی سود بزرگترین شرکت بازرگانی نفت جهان


شرکت ویتول که بزرگترین شرکت بازرگانی نفت جهان است با ریزش 70 درصدی سود خالص خود در سه ماهه نخست سال 2020 به دلیل سقوط تقاضا و قیمت های نفت تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا روبرو شد.

- شرکت ویتول که بزرگترین شرکت بازرگانی نفت جهان است با ریزش 70 درصدی سود خالص خود در سه ماهه نخست سال 2020 به دلیل سقوط تقاضا و قیمت های نفت تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آماری که توسط روزنامه فایننشیال تایمز مشاهده شد، سود خالص ویتول در سه ماهه نخست سال میلادی جاری تنها 180 میلیون دلار بود در حالی که در مدت مشابه سال 2019 با تجارت بیش از هفت میلیون بشکه نفت و فرآورده های نفتی، درآمد خالص حداکثر 600 میلیون دلار را ثبت کرده بود.

به گفته منابع صنعتی، شرکت ویتول امسال با انتظار برای رشد بالاتر تقاضای جهانی، میزان زیادی نفت نگهداری کرده بود اما پس از شیوع پاندمی کووید 19 از چین به اروپا، ویتول ناچار شد زمان بندی فروش نفت و فرآورده های نفتی را تغییر دهد زیرا خریداران به دلیل سقوط تقاضا در بسیاری از کشورهایی که تحت قرنطینه قرار داشتند، خواهان تاخیر در تحویل محموله ها شدند.

بعلاوه یکی از شرکای ویتول اوایل امسال با پیش بینی بهبود قیمتهای نفت پس از شیوع ویروس کرونا در چین، قرارداد بزرگی را در بازارهای مالی گشود اما گسترش ویروس کرونا به خارج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش 70 درصدی سود بزرگترین شرکت بازرگانی نفت جهان

ریزش 70 درصدی سود بزرگترین شرکت بازرگانی نفت جهان