مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 04:002020-06-11اقتصادي

نوبخت در طبس؛ بیش از 10 هزار فرصت شغلی جدید در خراسان جنوبی ایجاد می شود


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای توسعه استان و جهش تولید تعدادی طرح پیش بینی شده که در قالب تفاهم نامه ای در استان منعقد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، محمدباقر نوبخت صبح امروز در فرودگاه طبس در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در سفر قبلی برای توسعه این استان قرار شد 940 میلیارد تومان در سال های 98 و 99 برای پروژه های زیربنایی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه از این میزان اعتبار 540 میلیارد تومان به استان پرداخت شد، بیان داشت: مابقی این اعبتارات تا پایان امسال فرصت است که ما پروژه های زیربنایی را تقویت خواهیم کرد تا استعداد و قوه به فعلیت تبدیل شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ساخت 10 هزار واحد مسکن محرومین در استان، مطرح کرد: در سفر قبل ساخت 10 هزار واحد مسکونی به ویژه در روستا ها پیش بینی شد که در کمتر از یک سال دو هزار واحد را تحویل دهیم.

نوبخت با بیان اینکه امروز طی این سفر پنج هزار واحد مسکونی دیگر به بهره برداری می رسد و کلید آن تحویل قشر نیازمند خواهد شد، تبیین کرد: همچنین برای پنج هزار واحد دیگر که عمدتا برای افراد محروم شهر ها و یا مناطق شهری هستند کلنگ  آن به زمین زده می شود و کار اجرایی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت در طبس؛ بیش از 10 هزار فرصت شغلی جدید در خراسان جنوبی ایجاد می شود

نوبخت در طبس؛ بیش از 10 هزار فرصت شغلی جدید در خراسان جنوبی ایجاد می شود