مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-11سياسي

ائمه جمعه پرچم مطالبه گری را در جامعه برافراشته نگه دارند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی جامعه همیشه پرچم مطالبه گری را در جامعه برافراشته نگه داشته و خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام سید مهدی قریشی در نشست فصلی ائمه جمعه آذربایجان غربی  اظهار داشت: انتقادات و اظهار نظرها از سوی ائمه جمعه  باید بر اساس دلسوزی و نگاه پدرانه باشد.

وی تصریح کرد: بیان انتقادات و اظهار نظرها از سوی ائمه جمعه به گونه ای مطرح نشود که باعث تقابل و کدورت در بین مردم و مسئولین شود فلذا حفظ موازین اخلاقی و شرعی بر معیار منطق و انصاف در بیان انتقادات باید مد نظر تمام ائمه جمعه استان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی یادآور شد: یکی از وظایف مهم ائمه جمعه  سوق دادن مردم و مسئولین به سمت منویات مقام معظم رهبری است و باید روحیه مطالبه گری عاقلانه و منصفانه برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در ائمه جمعه همیشه پویا و فعال باشد چرا که ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی جامعه همیشه  پرچم مطالبه گری را در جامعه برافراشته نگه داشته و خواهند داشت.

قریشی با بیان اینکه سکوت و بی تفاوتی ائمه جمعه در مقابل مسائل مختلف جامعه قابل قبول نیست، ادامه داد: امام جمعه در جامعه اسلامی نقش پدرانه و مهمی دارد و باید در مسائل مختلف  سیاسی، اجتماعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه پرچم مطالبه گری را در جامعه برافراشته نگه دارند

ائمه جمعه پرچم مطالبه گری را در جامعه برافراشته نگه دارند