مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 03:052020-06-10اقتصادي

بیش از 2 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در زنجان تولید شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان،گفت: طی سال گذشته بیش از دو میلیون و 866 هزار تن انواع محصولات زراعی، باغی، دامی در استان زنجان تولید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد تاراسی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: استان زنجان در زمینه طرح کاداستر رتبه اول کشوری را دارد.

وی با بیان اینکه طرح کاداستر در 420 هزار هکتار از اراضی استان زنجان اجرا شده و این طرح طی سالجاری با جدیت اجرا می شود، اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان بر اجرای طرح کاداستر در سالجاری برنامه ریزی لازم را دارد.

رییس سازمان جهاد کشاوزی زنجان، به سطح زیر کشت محصول زیتون در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از 20 هزار هکتار از مزارع شهرستان طارم به محصول زیتون اختصاص دارد و توسعه اراضی شیبدار تاکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تاراسی با بیان اینکه در سال بیش از 45 هزار تن زیتون در شهرستان طارم تولید می شود، افزود: از این میزان 31 هزار و 500 تن زیتون کنسروی است.

وی افزود: طی سال گذشته بیش از دو میلیون و 866 هزار تن انواع محصولات زراعی، باغی، دامی در استان زنجان تولید شد و این میزان تولید در استان طی سال گذشته نسبت به سال 97 نیز 13 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در زنجان تولید شد

بیش از 2 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در زنجان تولید شد