مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 01:552020-06-10اقتصادي

4 روز دلهره آور برای استقلال/ پرداخت 18 میلیارد یا محرومیت؟


باشگاه استقلال با توجه به شرایط و مشکلات مالی که وجود دارد، باید در عرض 5 روز مبلغ 18 میلیارد تومان برای مطالبات ارزی خود پرداخت کند.

- باشگاه استقلال با توجه به شرایط و مشکلات مالی که وجود دارد، باید در عرض 5 روز مبلغ 18 میلیارد تومان برای مطالبات ارزی خود پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیروز (چهارشنبه) احمد سعادتمند در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که با توجه به شکایت های وینفرد شفر و بویان نایدنوف از استقلال باید مبلغ 1 میلیون دلار معادل 18 میلیارد تومان پرداخت کند.

این مبلغ باید ظرف 4 روز آینده برای مطالبات شفر و تا 2 روز آینده بخاطر مطالبات بویان نایدنوف پرداخت شود.

همانطور که مدیرعامل باشگاه استقلال گفته در صورت پرداخت نشدن مطالبات شفر و بویان، باشگاه استقلال به جرایمی همچون کسر امتیاز، جرایم ارزی، سقوط به رده های پایین تر یا محرومیت از پنجره نقل و انتقالات روبرو می شود و آبی پوشان را دچار دردسرهای تازه ای می کند.

پرونده وینفرد شفر و بویان نایدنوف به دورانی برمی گردد که امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال بود و علی خطیر معاونت باشگاه استقلال را بر عهده داشت.

خطیر هنگامی که شکایت بویان به دست باشگاه استقلال رسیده بود گفت: فیفا در این مواقع بیشتر به سود بازیکنان رای می دهد و قوانینی فیفا به شکلی است که سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 روز دلهره آور برای استقلال/ پرداخت 18 میلیارد یا محرومیت؟

4 روز دلهره آور برای استقلال/ پرداخت 18 میلیارد یا محرومیت؟