مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 20:152020-06-10پزشكي

زمان مهار کرونا به رفتار اجتماعی بستگی دارد


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مهار کرونا مستلزم رعایت قرنطینگی است و به رفتار اجتماعی بستگی دارد، اگر مراسم جشن و دورهمی برقرار باشد سیر صعودی بیماری بیشتر ولی اگر شرایط ماندن درخانه رعایت شود احتمال کاهش تعداد مبتلایان وجود دارد.

- قاسم جان بابایی با تیم همراه و با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مراکز درمانی سنندج در خصوص تشریح آخرین وضعیت ویروس کرونا، بررسی امکانات درمانی و نحوه خدمات رسانی به بیماران کرونایی از بیمارستان توحید و بعثت سنندج بازدید و وضعیت این مراکز را ارزیابی کردند و با بیان اینکه در استان کردستان احتمال افزایش تعداد مبتلایان به کرونا پیش بینی می شد، اظهار کرد: عدم توجه مردم به قرنطینگی و ماندن در خانه مهمترین دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی، افزود: کسب و کار و زندگی اجتماعی را نمی توان برای همیشه تعطیل کرد اما می توان با رعایت موازین بهداشتی و خودداری در اماکن عمومی از ابتلا به این ویروس جلوگیری کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خطاب به مردم تأکید کرد: حتی الامکان از تجمع در مراکز تفریحی و تفرجگاه ها خودداری کنید و مراسم عروسی، ترحیم و سوگواری با حداقل جمعیت برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان مهار کرونا به رفتار اجتماعی بستگی دارد

زمان مهار کرونا به رفتار اجتماعی بستگی دارد