مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 17:552020-06-10پزشكي

ابتلای 15 شهروند ایوانی به بیماری کرونا در یک مراسم ختم


سرپرست شبکه بهداشت و درمان ایوان از ابتلای به کرونای بیش 15 نفر از شرکت کنندگان در مراسم غیررسمی تشییع و ختم یکی از متوفیان شهرستان ایوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا جوروند اظهار کرد: متأسفانه به دنبال عدم رعایت موازین بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی در این مراسم، تعداد قابل توجهی از شهروندان ایوانی به کروناویروس مبتلا شده اند.

وی اضافه کرد: بیماریابی فعال در خصوص شناسایی بیشتر مبتلایان در این مراسم همچنان ادامه دارد و پیش بینی می شود تعداد بیشتری بیمار شناسایی شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان با بیان اینکه برخی از بیماران شناسایی شده هیچگونه علائمی نداشته اند، افزود: از عموم مردم انتظار می رود که نسبت به استفاده از ماسک و رعایت موازین بهداشتی پایبند باشند.

وی ابراز داشت: برخی از شهروندان خطر بیماری کرونا را جدی نگرفته اند و متأسفانه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند که همین اقدام آنان؛ باعث تهدید سلامت عمومی می شود.

جوروند با تاکید بر ممنوع بودن برگزاری اجتماعات به استناد مصوبات ستادهای استانی و شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا؛ از مردم خواست با پذیرش مسئولیت اجتماعی خویش و احترام به یکدیگر، در راستای حفظ سلامت مردم، از حضور در اینگونه مراسمات به دلیل احتمال ابتلای دیگران و شیوع آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 15 شهروند ایوانی به بیماری کرونا در یک مراسم ختم

ابتلای 15 شهروند ایوانی به بیماری کرونا در یک مراسم ختم