مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 16:052020-06-10اجتماعي

کانون پرورش فکری شهرک مدنی نیازمند تجهیز/ تبدیل مجموعه به مرکز تخصصی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کانون پرورش فکری شهرک مدنی به عنوان یک مرکز تخصصی علمی، فرهنگی، هنری و ادبی برای افتتاح نیاز به تجهیز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همراه معاونان اداری مالی و فرهنگی خود در دفتر فرماندار همدان حضور یافتند و به تشریح دو پروژه در آستانه افتتاح کانون پرداختند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به روند پیشرفت دو مرکز فرهنگی هنری شهرک شهید مدنی و قهاوند اظهار کرد: مرکز فرهنگی هنری قهاوند که در سال 95 کلنگ زنی و روند احداث آن شروع شده بود، 99 درصد پیشرفت داشت که در صورت تخصیص اعتبار برای تجهیز و تکمیل در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

بهناز ضرابی زاده در خصوص پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرک مدنی از تلاش همه مسوولان و مخصوصا حمایت و پیگیری فرماندار همدان تشکر کرد و گفت: با این حمایت ها این مرکز پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و به عنوان یک مرکز تخصصی، علمی، فرهنگی، هنری و ادبی در صورت تجهیز؛ آماده افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان همدان نیز از زحمات و دلسوزی ها و کار مبتنی بر برنامه ریزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکر کرد و از فرمانداری به عنوان یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری شهرک مدنی نیازمند تجهیز/ تبدیل مجموعه به مرکز تخصصی

کانون پرورش فکری شهرک مدنی نیازمند تجهیز/ تبدیل مجموعه به مرکز تخصصی