مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 13:452020-06-10سياسي

لزوم برخورد جدی با متخلفان محیط زیست


باید با متخلفان محیط زیست که به انجام تخلف عادت کرده اند، برخورد جدی و قاطعی صورت پذیرد تا عبرتی برای دیگر متخلفان شده و محیط زیست که متعلق به همه مردم است به خوبی حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی عصر امروز در دیدار رییس و کارکنان اداره محیط زیست پارس آباد اظهار کرد: باید با متخلفان محیط زیست که به انجام تخلف عادت کرده اند، برخورد جدی و قاطعی صورت پذیرد تا عبرتی برای دیگر متخلفان شده و محیط زیست که متعلق به همه مردم است به خوبی حفظ شود.

وی افزود: نباید نسبت به کسانی که به قانون احترام نمی گذارند بی تفاوت باشیم، بلکه باید با صراحت و صلابت جلوی آن ها را گرفته و از محیط زیست به عنوان موهبت الهی به خوبی در برابر همه خطرات احتمالی حفاظت و نگهداری کنیم.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با انتقاد از وضعیت محیط زیست شهرستان، بیان کرد: شهرستان پارس آباد از جهت محیط زیست مشکلات فراوانی دارد که باید به آن ها توجه ویژه ای شود و با اولویت بندی به این مشکلات رسیدگی شود.

  حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: یکی از مشکلات و دغدغه های شهروندان آتش زدن کاه بعد از برداشت گندم توسط کشاورزان است و از این رو بسیاری از مردم که در حاشیه شهر زندگی می کنند به خاطر دود و آلودگی هوا دچار مشقت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد جدی با متخلفان محیط زیست

لزوم برخورد جدی با متخلفان محیط زیست