مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-10فرهنگي

بازگشایی سینماها با استقبال مخاطبان همراه می شود/ الزامات بهداشتی


کارگاه آموزشی رعایت نکات ایمنی و آشنایی با دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در سالن های سینما در سازمان سینمایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، پیش از شروع کارگاه آموزشی رعایت نکات ایمنی و آشنایی با دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا که صبح امروز چهارشنبه 21 خردادماه با حضور مدیران و پرسنل سینماها برگزار شد، سید مهدی طباطبایی نژاد از اهمیت و تاثیرگذاری نقش سالن های سینما در بازگشت آرامش خاطر و ایجاد شرایط برای بازگشت به شرایط ایده آل در جامعه سخن گفت.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با تاکید بر اینکه به ناچار باید با موضوع زندگی در شرایط کرونا کنار بیاییم گفت: سینما و مراکز فرهنگی می توانند فضای زندگی را به شرایطی شاد و امیدبخش تبدیل کنند.

وی ادامه داد: مقصود ما از این جلسه و جلسات مشابه که در استان های مختلف به صورت مجازی برگزار می شود، این است که به مردم شریف کشورمان این اطمینان خاطر را بدهیم که فضای سینمای ایران یک فضای ایمن، پاکیزه و مراقبت شده جهت حضور خانواده ها برای به تماشا نشستن آثار ارزشمند سینمای ایران است.

معاون سازمان سینمایی با اشاره به روند بازگشایی سالن های سینما و نبود استقبال و اطمینان خاطر مردم و خانواده ها در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی سینماها با استقبال مخاطبان همراه می شود/ الزامات بهداشتی

بازگشایی سینماها با استقبال مخاطبان همراه می شود/ الزامات بهداشتی