مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 10:302020-06-10پزشكي

ویروس کرونا در استان کردستان در حال اوج گیری و افزایش است


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته شماره افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم جان بابایی ظهر امروز چهارشنبه در جریان بازدید از بیمارستان توحید سنندج که محل نگهداری بیماران مبتلا به کرونااست، گفت: مهار کرونا مستلزم رعایت قرنطینگی و به رفتار اجتماعی بستگی دارد، اگر مراسم جشن و دورهمی برقرار باشد سیر صعودی بیماری بیشتر ولی اگر شرایط ماندن درخانه رعایت شود احتمال کاهش تعداد مبتلایان وجود دارد.

وی در این بازدید با بیان اینکه در استان کردستان احتمال افزایش تعداد مبتلایان به کرونا پیش بینی می شد، اظهار کرد: عدم توجه مردم به قرنطینگی و ماندن در خانه مهمترین دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا است.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی افزود: کسب و کار و زندگی اجتماعی را نمی توان برای همیشه تعطیل کرد ولی می توان با رعایت موازین بهداشتی و خودداری در اماکن عمومی از ابتلاء به این ویروس جلوگیری کرد.

وی خطاب به مردم استان کردستان و سایر مناطق کشور، تأکید کرد: حتی الامکان از تجمع در مراکز تفریحی و تفرجگاه ها خودداری کنید و مراسم عروسی، ترحیم و سوگواری با حداقل جمعیت برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا در استان کردستان در حال اوج گیری و افزایش است

ویروس کرونا در استان کردستان در حال اوج گیری و افزایش است