مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-10سياسي

تدارک بیش از 200 هزار ویژه برنامه فرهنگی در دهه کرامت


مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از تدارک بیش از 200 هزار برنامه فرهنگی و مذهبی به مناسبت دهه کرامت از سوی 7 نهاد زیرمجموعه این بنیاد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از تدارک بیش از 200 هزار برنامه فرهنگی و مذهبی به مناسبت دهه کرامت از سوی 7 نهاد زیرمجموعه این بنیاد خبر داد.

محمدحسین استادآقا با اعلام این خبر اظهار کرد: مهمترین ویژه برنامه بنیاد کرامت رضوی، برای دهه کرامت برنامه زیر سایه خورشید است که توسط مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه به تناسب محدودیت های ناشی از کرونا اجرا خواهد شد، افزود: هرسال در این ایام، اجتماعات و برنامه های شهرستانی و استانی بسیاری تحت عنوان زیر سایه خورشید با حضور خدام آستان قدس رضوی اجرا می شد که امسال با وجود محدودیت های موجود و بسته به شرایط هر منطقه، طرح های گوناگونی در قالب های خانگی، فضای مجازی و با حضور خادمان در 31 استان، 430 شهرستان و هزار و 100 شهر کشور به اجرا گذاشته خواهد شد.

استادآقا با تشریح یکی از این طرح ها گفت: تجلیل از کارکنان نفت کش اعزام شده به ونزوئلا ازجمله برنامه های طرح زیر سایه خورشید است.

کارکنان این کشتی که اخیراً طی پیامی مورد تفقد رهبر معظم انقلاب هم قرار گرفتند، روز چهارم تیرماه وارد ایران می شوند و خادمان این آستان ملک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک بیش از 200 هزار ویژه برنامه فرهنگی در دهه کرامت

تدارک بیش از 200 هزار ویژه برنامه فرهنگی در دهه کرامت