مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 09:402020-06-10سياسي

سدسازی در رودخانه کشکان نیاز به مطالبه گری دارد


مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر گفت: سدسازی در رودخانه کشکان نیاز به مطالبه گری دارد که تحقق این امر می تواند تا حدود زیادی در شهرستان ایجاد اشتغال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر حجت الاسلام و المسلمین نقی هادی در جلسه نشست خبری با خبرنگاران شهرستان پلدختر در سالن کنفرانس سپاه اظهار داشت: خبرنگاران باید تبدیل ظرفیت های بالقوه شهرستان به بالفعل را در راستای افزایش ایجاد اشتغال با جدیت از مسئولان استانی مطالبه گری و آن را پیگیری کنند.

وی بر مطالبه گری خبرنگاران پلدختر در راستای توسعه اقتصاد و اشتغال در شهرستان تاکید کرد و افزود: سدسازی در رودخانه کشکان نیاز به مطالبه گری دارد که تحقق این امر می تواند تا حدود زیادی در شهرستان ایجاد اشتغال کند.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه مردم از یک سری بیانیه ها و پیام ها به صورت ویدئو کنفرانس از سوی مسئولان خسته شده اند، گفت: این پیام ها و سخنرانی ها خوب است، اما کافی نیست، بلکه فعالیت ها و خدمات مسئولان باید ملموس و نتیجه بخش باشد.

وی شجاعت و نقد منصفانه را از ویژگی های خبرنگاران عنوان کرد و افزود: خبرنگاران شهرستان پلدختر باید رفع مشکلات مردم را از مسئولان با شجاعت و جدیت مطالبه گری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدسازی در رودخانه کشکان نیاز به مطالبه گری دارد

سدسازی در رودخانه کشکان نیاز به مطالبه گری دارد